
妖!!!今日比人屈牙!!
死樂sir叫佢食c la!!!
明明周瑋倫笑得最大聲又話我!!!
我爆嬲lo!!甘我未大聲甘同佢講話周瑋倫笑得最大聲lo!!
之後甘佢問我有冇笑wo!!!!
甘米話有lo!!!佢問點解笑wo!!
我米話中2笑米笑lo!!!!
乜笑都有錯???(有可能真系la)
不過我永遠都覺得每一個要有笑容先美麗
甘你地覺得咩先系最美麗牙!!!
我好憎樂美耀牙!!!
唉.........
今日又同呂sir傾計喇!!!!(好開心牙)
我地問呂sir點解陸晉濤5洗停課!!!
呂sir話陸晉濤好誠詪甘講sorry wo!!!(同校長講)
呂sir仲話因為陸晉濤唔系主要既目標wo!!
明明佢有份架!!!甘都冇事 (勁唔鉅lo)
衣個校長叫佢去死la!!!事非不分、公私不分!!!
叫佢去食狗屎la!
真系“鄧”牙輝and田鴨慘牙!!!!
衣個校長好狗牙!!!!
衣個校長唔死都冇用牙!!!!!!!!!
爆憎衣個校長牙!!!!!
|