開學"..
起伸"打電話".. 7點搭車"7"25到華富".. 上7仔"返屋企拎野".. 落返梨"..冇人".. 返學"差D遲到"~.. HALL"開學禮,, 10點幾去108" 12點倒放".. 落香港仔影相"食野,, 行街"買野".. 名"WE"RE THE BEST!"^^ 4點幾"返屋企~" **PS"有冇人仲記得好耐之前話過一樣野".. F3...一定會比F2開心.... 但係點解,,,~?**
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 276 | »