| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 10 月 13 日 星期六  |
出左去成日....  |
分類: 未分類 |
【魚,,出左成日街,,得個吉】
今日起身,,做埋D補習HW,,
結果一條都唔識,,
冇做到,,去到吹水話唔見左
今日個阿SIR,,
好火呀...
補完去左同阿媽食飯,,
食完出左北角行左陣,,
又去左QB探人,,
又再去左吉之島,,
聽講鰂魚涌吉之島要搬了
去完係個到食左個,,
唔好食既拉麪,,
跟住係個到行完
番企..
唉!!聽日要自閉了
|
2007 年 10 月 11 日 星期四  |
唉!!....做左隻豬耶  |
分類: 未分類 |
【豬的模樣】
唉@@,,
E排成日上堂就訓
今日上IS堂重LAW呀
個個起哂身SAY GOOD BEY
我重訓緊覺,,,
今日LUNCH見到左治呢
一見到佢就比佢話,,
唉!!!! =.=!!
SORRY呀
我唔係唔想陪你呀
我只係4堂MISS左冇學琴喇
驚老母追到上泥炸
對唔住呀
今日上買針個D野上家政堂
佢呀媽呀,,52蚊....
冇左成日既食糧,,,
魚~~乜都肥哂佬呀,,,,,
下星期開始,,要好好讀豬
如果讀得唔好,,
自願退出ALL ONLINE GAMES
^(00)^ |
2007 年 10 月 10 日 星期三  |
做左一件好賤既事  |
分類: 未分類 |
【覺得自己好賤呢】
今日第一堂MATHS,,,
已經訓左著LU,,
小時後@@''唉
普通話測校歌,,重味識背呀
所以大半班都出貓,,
不過比TINA知道左
佢要告我地,,,,
不過如果有溫豬就好喇,,
唔洗出貓,,
不過,,下次一定唔會,,
睇死今次又比人記多個過了
|
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
MORNING 唔飲MOCA好眼訓  |
分類: 未分類 |
【成日都好眼訓呢】
今日食左個蛋撻,,
上到校車已經好眼訓了,,(訓埋TIM)
番到學校,,
好攰呢,,
今日坐左係自閉位,,
乖左呀,,
比心機左聽豬,,
學多左野呀,,
不過上maths,堂
又眼訓耶.....
可能係個cc chan講d野悶啦
可以講,,訓左tim
放左學,,
又迫阿媽同我去STARBUCKS食野喇
食緊個時,,,我又見到
係我地學校讀既
江直機喇,,
哇!!佢型左好多呀
唉@@聽日又TEST喇
又要溫豬呀

|
2007 年 10 月 8 日 星期一  |
做左自閉妹呢  |
分類: 未分類 |
【做左自閉妹呢】
今日上完PE堂,,
係更衣室同FD又玩自拍呢,,
影左好耐,,15MIN
跟住去左小食部買左
4支煙肉串(愛上了)
16蚊,, +可樂5個半
飲飲下可樂KIKI行左過泥,,
比左啖佢飲,,
佢走左之後,,FEEL好飽
同TINA去左KIKI個邊,,
比左個可樂佢,,,,,,,
去到中文堂,,,
個MISS好KAI,,
轉哂我地成班既位,,,
轉左我去左個角位,,,
一定自閉啦,,,
哇,,,轉左去KELLY個位
佢張枱靚到阿媽都唔認得,,,
一坐落下佢個位,,
好眼訓好眼訓.....
訓左個半鍾,,,
醒左個時岩岩3點鍾..
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆~~FD之相相~~★★★★★★★★★★★★
好大個黑眼圈呢> 
<<<食得既
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|