金日比笨嘈醒左..發緊夢-333-"
話要還部PSP比我同去LIBRARY..
拿拿臨換3梳頭,,一個中就搞店..真係快/\./\
去到綜合大樓嗰邊勁大風..搞到我反遮"儒爆~
搵書嗰陣..算..唔講"比人SHI左幾次..真儒-.-"
dan,,去食野..同范媽媽食"真緊張..原本唸住要食多幾碟sushi..
好彩後尾冇食到..唔係范媽媽唔知要比幾錢[0..0]
食完搭巴士去mk..上到巴士又儒一次..仲比人啤tim+.+"
唉..比我一次出街唔儒得唔得牙?![0_______0]
2點3就到日文到..早知遲d到喇..要同校長孤男寡女[卡卡!]
同我溫左勁書..講完又講"真係煩~[我都唔想話你]
金堂得2個人..にさん又冇番到..搞到系甘比校長叫讀野"仲冇breaking..
上完拿拿臨番屋企..吹死我喇d風..勁想打爆佢:{
The enD :D
|