| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 3 日 星期五  |
|
+`♥ camP分組-3-" |
分類(x` ★ab0ut 小學 |
練啦啦隊之前
miss nG同我地講camP既分組
就話1-9號一組
跟住10-18號又一組
搞到我而家驚驚地..
因為(1-9)我係組長..而(10-18)12又係組長...組長要坐第1個位..所以我坐佢旁邊
(但係我吾想坐佢坐邊-3-)
分房訓果到冇咩問題...(仲好開沁tiM)
我..h0dY..L!nG同KellY同一間房
幾開沁xD`
|
|
P0st time(x`2009-04-03 09:22 PM
|
2009 年 4 月 3 日 星期五  |
|
+`♥ 啦啦隊 |
分類(x` ★ab0ut 小學 |
金日miss nG 話要練啦啦隊
跟住要分高矮
個死人文詩慧又吾同我調位
搞到2位仁兄企我前面
搞到我金日第7堂超火
又喊喎我..
好采冇人見到-3-" |
|
P0st time(x`2009-04-03 04:34 PM
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 109 | »
|