| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 19 日 星期五  |
|
+`christmas party |
分類(x` ★文章 |
琴日又係1年1度christmas party啦
我1番到學校見到枱有christmas card
最happy就係peter有寫比我{第1次}
but發生左d士..
s0突然成個人d0wn曬喎
then
搬枱搬登
抽獎..
{小獎:電話繩3條}有我份
{中獎:sweet3支}
{大獎:燈1個}文詩拎左
then..
係課室大食會..
miss ng拎左joey隻演唱會番黎睇..
玩集體game..
過左1陣..
郭詩過左黎1齊影相,,
影完後,,
合唱團要落去啟用儀式表演
見到我阿妹係咁笑-.-
唱左deck the hall..jingle bell..綠色聖誕
唱完後..
上課室,,
見到keith換左3{勁令仔}
吳x怡同我講miss ng錫佢同miss ng比自己男友張相佢地睇
可惜合唱團睇吾到啦...
........miss ng唱joey d 歌我地聽...
***peter 唱歌****
搞左1大輪先落去玩攤位
玩到1:40p.m
then..
放學lu
|
|
P0st time(x`2008-12-19 10:23 AM
|
2008 年 12 月 17 日 星期三  |
|
+`n0 t0p1[13] |
分類(x` ★文章 |
T0 EVERY0NE:::
Merry Christmas!!
FR0M~
♥♥tiffany♥♥
|
|
P0st time(x`2008-12-17 04:24 PM
|
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 109 | »
|