琴晚1路溫書..1路睇叱吒..睇到2:00AM先訓..
今朝6點幾7點起身NA`..之後7:30AM出門口LA`
囉左1大袋野返學校俾AS..`集隊LA`..
之後返上去就開始考試LU`..考中文閱讀理解先..
差10幾隻字先做完..-0-""THEN GO TO library hea..
返返去課室考試lu`..考作文+語文知識na`..
放學with km..傑..肥峰去左盈豐仙桃源食lunch na..
食完佢地2個走先囉..我同km周圍hea..傾計na`..
之後3點到我都閃lu`..4點幾訓教la`..zzzz..訓到6點幾..^3^
then食米..玩電腦..1間溫書囉..
|