| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|


打返日記~ |
|
19-2-06
今日去左旺角之後~想問輝佢打唔打波~點知佢係旺角~之後街濱打黎~叫我落去打波~打到
3點幾佢話要還豬~咁我返黎先~食左小小野~又落去留下打~見到亮,健,孤仙,....係到打~死
人孤仙~串柒柒=-=~打到6點幾我就返去~好(巨)~!!!
20-2-06
今日返學~謝狗又話捉人~點知又唔見人~屌~之後上pe~玩咩蛙x~好戇鳩~之後上班住堂~
我地係到講笑~好搞野~俾miss調左位~個位都唔錯~之後又打波~係到串肥周~哂雀仔~好搞
野~打到7點到走左~返黎同輝傾左陣就訓啦~!!!
 |
| 刊登時間︰2006-02-20 07:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |



去左街濱屋企~~ |
|
今日食完野~街濱打黎~叫我出去打波=-=~勁涷~又唔想俾阿媽叫我溫書~就出左去~
去到新翠話邊~佢話隻華同ho b都黎~跟住打左個幾鍾~隻華黎左~我就去接佢~跟住
又要去接ho b~不過未到~就同隻華去買野食~=-=佢條友著衫好搞笑~去左買個包就
返去搵ho b~到左lo~之後~佢一落車~就勁笑~=-=望住隻華~勁搞野~去到籃球場~
死人隻華~ho b話涷~"佢就話好涷咩"~就除左第一年衫~以為佢唔除啦~頂佢~除哂~
係籃球場到走~=-=之後ho b勁想用水林佢~之後笑到我地唔想打~就去左濱屋企打機~
去到隻華係到玩濱屋企d魚~係緊"嘩"d魚~搞到d魚周圍走~之後玩Winning 9~ho b
原本俾我大抄3比0~點知濱幫佢~追返3比2都冇用~都係我贏~之後玩傻既
man~隻華真係玩到傻哂~玩到6點半~同ho b走人lo~
 |
| 刊登時間︰2006-02-18 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |



=-=搞笑~ |
|
今日返去早會~勁大風~痴線~之後上中文~第二去左睇圖書~悶~之後地理miss冇返~
=-=同胡子,濱,同智象龜玩~勁好笑~之後生物miss冇返~我地玩足兩堂~=-=搞野~
之後數學~又去睇圖書~痴線勁悶呀~之後放學~同肥周,熊,安哥打波~打到6點同肥周
出左去打~之後波子又黎~同佢玩1on1 21分~=-=大炒佢~點知佢話熱身唔計~之後再
黎多場~5分~5比2贏佢=-=~打完就走人lo~返到黎~傾左陣電話就訓lo~好眼訓~~
 |
| 刊登時間︰2006-02-17 10:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 29 | »
|