2006 年 1 月 21 日 星期六
今日好涷~訓到唔知幾點~起身冇耐~輝打黎叫我上佢屋企~換哂衫~出門~D風痴線~上到屋企等佢換哂衫落去~個時種涷~打左陣同台山d校隊打~條高勁屈機~一條又勁大隻~痴線~之後打到6點幾~仙黎左~打多場我就同權返左屋企~俾老媽勁爆電話~冇野呀~打波都鬧~我拉襯隻腳~一句關心都冇~有時真係好憎佢地~之後食左小小飯~返左打機~唔想睇佢地面色~下次打波都係唔返屋企好d~
2006 年 1 月 19 日 星期四
琴晚玩左成晚~冇訓到~今日返到學校係咁訓~今日返半日~之後放左學去搵輝食飯~食完同輝一齊上左去搵肥軒打波~無奈~同肥軒1on1打3場贏得一場~肥軒真係勁左好多~我都要努力先得~之後坐車返去個時~隻腳好似俾火燒咁~勁痛~返左屋企訓覺
2006 年 1 月 16 日 星期一
琴晚訓得個粒幾鍾~打機打到就死~之返掛到5點幾起身~打左陣~沖完涼就返左學~痴線~要見家長~我唔想咁快冇左新年~好鬼驚同淆底~之後最後個堂~我同隻華同鋒~玩ho b~佢好傻佬~俾我地囉左成枝維他奶都可以唔知~笑刑我地傻哂~之後放學等周痕太去左打波~=-=廢左巧多~功力冇哂~腳傷問題掛(好明顯係借口)~我要練多d波先得~要打少d機lo~落街勁打波~