| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|


好哂呀~ |
|
今日好熱~俾阿媽勁早叫醒我飲茶~之後12點幾~搵熊打波~之後去到佢又遲到~得我同牛~
之後又勁哂~唉唉~之後個死人臭口成~黎左~=-=佢條友仔搞到我傷手~之後佢又搞到熊嬲~
走左手~=-=之後得我同佢~牛又走~打到7點幾~走人啦~..........傷左隻手~不過有人教玩
and one~苦練中~
 |
| 刊登時間︰2006-05-08 07:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |



冇啦啦落下嫁~ |
|
今日返學~早會啦~就走個時~妖那星~俾楊sir叫留底~話你早會玩~俾人鬧~妖~之後上中文
唉冇心情呀~之後個幾堂~以為有得卷排~妖~流既~之後中屎~俾人鬧呀又~玩到痴哂線~之後~
最後個幾堂~訓哂~--放學去左打波~死人波哥~換左個波~打到5點幾~冇啦啦落起雨~咁我咪走~
--冇哂心情呀~聽日有三堂唔洗上~正呀~!!
 |
| 刊登時間︰2006-05-02 06:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |



唉~好火~~ |
|
今日一早熊打黎~叫我出去打波~之後死隻華話打完機先黎~之後同熊出左曾大屋~好悶嫁~正係
得我同佢~之後同聖心個班人2on2~贏左嘻嘻~之後隻華黎啦~成5點幾~之後有班死柒西個黎跟~
好火囉~3條友仔~好串個隻~籃板唔夠我囉~又串我fd~真係想打狗佢地~佢有試下整到我fd我一定
打狗佢~高又唔夠高~超~!!
 |
| 刊登時間︰2006-04-29 08:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 29 | »
|