呢三日都係到踢波
星期五
學校假期
去左牙必樓下踢波
踢下踢下
黃褀佢頂頭鎚頂到個牙伯既BB車
佢話我地讀壞書、吃壞飯
重話報警
果陣0左咀
點知流料
跟住走佬
星期六
返左學校踢波
係到亂踢
踼左一陣
就走
去左吃m記
跟住行番屋企
星期日
係佢比賽
本生諗住去睇佢比賽
點知淆底冇去
去左踢波
話去踢波
其實係到打機
玩下玩下
後悔冇去睇佢比賽
跟住返歸
好想比佢知我好愛你
但我卻冇勇氣同你講
唉
真冇用
俾首歌俾你地聽下
今日朱超聯
對地球(F.3)同筋隊(F.4)隊呢兩隊
兩場都輸左
對F.3輸1球
對F.4輸2球
都算係好成積
繼續努力
要改成日「撻Q」呢個習慣
之後嘅比賽一球都唔可以失
要嬴啊!!!!!!!!!!
唔知佢有無睇我比賽呢?
今日如常返學校踼波
冇咩特別野
踼完去吃飯
之後又去左踼波
踼下踼下
粒的同牙俊走左
我地三個人過左一陣
就返屋企
有D無聊
聽下呢首歌 「Let Me Hear Your Voice 」
幾好聽架
我去粉火同水月搭的番學校踼波
去到就係到射龍門
跟住分組鬥波
B組
唉~係咁比某某人串
好想變強啊
唔想被D某某人串啊
我地知你踢波真係勁過我地
但你都唔馳係咁暗示我地廢架
就黎到「朱超聯」(足球比賽)
我唔想我地幾個人變成係
本來好地地做咩變成咁
今日無無聊聊咁過左一日.........
好想快D夾bang啊!!!!!!!!
挽低音結他/打鼓
唉~
就是開不了囗讓她知道~
就是那麼簡單幾句辦不到我~
整顆心懸在半空~
我只能夠遠遠看着~
這些我都做得到~
但那個人已經不是我~