鬼仔迪

2008 年 2 月 23 日  星期六   晴天


明天~~~又要做啦 滿足 分類: 未分類

聽日星期日,又要番工.......個人真係唔係好想move...........唉~~~鬼叫搵幾個錢咁難咩......=.=

今日終於寄左封信去報讀mos果個試啦.........唔知係咪我前幾年考過果個呢??係就死囉.........都難難地啦..........考成個microsofe office.........如果一次唔得,考到佢得為止............

而家讀ive,好似冇乜壓力,因為有好幾科都唔駛再考試.........只係測驗姐..........咁我諗都係等時間升班.........其實我都未決定得到下年讀咩好...........初步我咪選番電機先囉............=.=..........






訪客留言 (返回 tik1017 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]