今日番左教會,估唔到原來d女仔都睇得下...........haha..............可惜,如果叫我信主,應該都係一半一半,因為我咁睇,信主的人大多都衰過,之後去叫主去幫佢,而我就至在識女仔, 哈哈.......兩回事..........成幾年都未去過lee d場合啦....真係睇到得淡笑,都唔知講乜好,入面場面幾好,d基督徒幾有善.......haha
o.........又係時候溫書囉,又要test數學 ......過2日又約左個師父學車,今次係個女人,都未試過女人教,幾好幾好......好過男人教好多.......哈哈.......
可能幾年都未拍過施,唔知點解接觸番女仔,感覺唔錯喎,哈哈
|