本來今日當佢冇到嫁,,
不過係倫宗堂個陣,,
佢冇拿拿同我傾計,,
只不過係傾左一陣,,
我就好唔開心,,
咁我就係到忍住,,
不過到左中文堂..
我就very unhappy
唉..想快d過左呢2個月,,
咁我就可以唔洗見到佢,,
得到心靈的解脫喇..
祈禱祈禱!!願主help me