2007 年 3 月 1 日 星期四  |
| 2007-03-01 |
|

哈哈...
我病咗lu ><
發燒39度,,,
連床都落唔到...
應該距離我嘅死亡不遠lu~
到依家都係冇人理我...
XDD
|
| 刊登時間:2007-03-01 12:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 26 日 星期一  |
| 2007-02-26 |
|

唉...
尋晚同Pansy傾電話
其間,我好似講錯嘢,,,
令到佢好似發皮氣,,,
我不斷say sorry,
但佢都好似聽唔入耳 > <
同咗阿妹表白,,,
你鐘唔鐘意我都比返個答覆我丫 @@
依個世界已經再冇人理我,,,
長痛不如短痛 !!
預期冇人理我,節磨我,
不如由得我死咗去算 la |
| 刊登時間:2007-02-27 12:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 25 日 星期日  |
| 2007-02-25 |
|

今朝起身依然都係呆咗,,,
因為重諗緊點解阿妹會好憎我,,,
一直都諗5明,,,
大約下午3點幾
Panzy竟然打比我,
問我有冇事??!
不斷搞爛gag令我開心
舒緩我呆呆地嘅心情,,,
多謝你 ^^
Dinner落咗稻香打邊爐,,,
超悶 >"<
食完Dinner後,
我上咗阿妹個Qooza
佢話有一刻好憎所有人,,,
5關我事 ^^
當我睇完阿妹個Qooza之後,
我真係覺得阿妹大個咗,成熟咗好多ar...
我真係好開心ar ^^ |
| 刊登時間:2007-02-25 11:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 24 日 星期六  |
2007-02-24  |
|

前幾日去咗旅行,,,
打唔到Qooza,,,
唉...
今日同阿妹表白
點知佢嘅回應係...
"我好憎你呀"
我當時呆咗
我接受唔到1個禮拜之內,
激嬲咗老婆and阿妹...
好慘呀!!! |
| 刊登時間:2007-02-25 01:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 18 日 星期日  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|

|
| 刊登時間:2007-02-18 11:12 PM |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|