好正~
猜iq題吖
(1)小明挽魚蝦蟹..連買左10次蝦,但10次都輸,點解呢??
因為Halloween (蝦no win)
(2)有d咩丸5食得??
係爆丸呀........哈哈哈
成堂英文堂係咁哈哈哈大笑.....
重有,
sohan 我5專心上堂姐
你重5專心過我wo
叫我陳銘b