|
2011-01-07  |
分類: 未分類 |
今日做左樣最錯ge事
就系叫人細佬企埋一邊
自己過左馬路
仲要系zoey個細佬
唉
我吾知做咩事
吾帶埋佢一齊行
果時有架車經過
之後我就叫佢行埋去行人路入面
但自己又過左對面馬路
得佢自己一個
搞到佢好危險
好彩佢最後都無事
如果吾系我都吾知點賠番個細佬比人
我自己本身系朋輩組長
竟然可以咁樣對一個小學生
我真系吾知搞咩
真系好對吾住人地呀
我都吾知點做組長
成日教人地對小學生好d
同好多小學生做朋友
點知今日搞出d咁ge野
睇黎我吾無資格做組長喇
真系好對吾住呀!!!!
|
網主回覆
咁又系
不過真系覺得對吾住佢 Posted at 2011-01-08 07:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唉
都吾知點 Posted at 2011-01-08 09:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CM. 算啦. 都過去啦;) 下次吾好再係咁就得啦. 過左去講咩都冇用啦係咪先:) 最緊要識反醒:> 下次吾好再做錯就ok了;)
|
網主回覆
55 Posted at 2011-01-08 09:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唉
有d後悔呀而家
都吾知點好 Posted at 2011-01-08 12:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唉!! Posted at 2011-01-07 11:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我吾系有心
但系真系吾知點解會咁
真系好對吾住佢呀 Posted at 2011-01-07 11:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|