☆新開始..新目標★

2011 年 1 月 9 日  星期日   寒冷


2011-01-09 愉快 分類: 未分類

今日終於將上年彩排嘅野

表演哂啦

都算成功啦

雖然有小小阻礙

好彩最後都無影響到成日表演

而家好攰呀

不過終算放鬆哂

但系仲有好多功課未做

因為掛住彩排

同埋自己好賴

想玩埋今個星期

都吾知做吾做功課好

如果吾做天日又要留堂

超吾想

如果我地表演果d

可以放假一日

你地話幾好

 

 






訪客留言 (返回 tim123798 的日誌)


vanessa4321 於 2011-01-11 09:18 PM 發表:
CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TWY0929 於 2011-01-10 11:13 PM 發表:
一噸^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LTH121 於 2011-01-10 10:43 PM 發表:
完左,好耶~
CMCM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系囉
開心死
吾洗在另外搵時番學
Posted at 2011-01-10 10:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TWY0929 於 2011-01-10 09:41 PM 發表:
你用錯量詞呀`
要一盒:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系呀!!
一推呀
到時睇下買左幾多先
Posted at 2011-01-10 09:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



s20077010 於 2011-01-10 08:27 PM 發表:
好彩冇去呢個-.-

覺得好智障
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其他人都覺得
Posted at 2011-01-10 09:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



davidyip 於 2011-01-10 06:54 PM 發表:
好彩無報工作人員^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-  -''
Posted at 2011-01-10 09:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ksiumeimei 於 2011-01-10 05:42 PM 發表:
CMCM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MarcoLau316 於 2011-01-10 05:21 PM 發表:
CM;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wind_free 於 2011-01-10 12:32 AM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TWY0929 於 2011-01-09 11:46 PM 發表:
朱古力照殺=3=
一排..哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一粒就得
哈哈
Posted at 2011-01-10 07:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]