|
2011-01-09  |
分類: 未分類 |
今日終於將上年彩排嘅野
表演哂啦
都算成功啦
雖然有小小阻礙
好彩最後都無影響到成日表演
而家好攰呀
不過終算放鬆哂
但系仲有好多功課未做
因為掛住彩排
同埋自己好賴
想玩埋今個星期
都吾知做吾做功課好
如果吾做天日又要留堂
超吾想
如果我地表演果d
可以放假一日
你地話幾好
|
|
|
LTH121 於 2011-01-10 10:43 PM 發表:
完左,好耶~ CMCM~
|
網主回覆
系囉
開心死
吾洗在另外搵時番學 Posted at 2011-01-10 10:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
系呀!!
一推呀
到時睇下買左幾多先 Posted at 2011-01-10 09:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
其他人都覺得 Posted at 2011-01-10 09:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
- -'' Posted at 2011-01-10 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
一粒就得
哈哈 Posted at 2011-01-10 07:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|