☆新開始..新目標★

2011 年 1 月 13 日  星期四   寒冷


2011-01-13 分類: 未分類

今日調左個新位

個位真系好正

凍到我傻

問呀sir點解要調我過去

但又吾講

又吾系成日同人講野

都吾知咩原因

不過點都好

調左就調左

睇黎都系接受現實啦

 

 






訪客留言 (返回 tim123798 的日誌)


Sweet_bf2gf 於 2011-01-16 12:15 PM 發表:
原來你係張xx
我而加先知-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@
你點知嫁
同埋你之前點解吾知??
Posted at 2011-01-16 11:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



s20077010 於 2011-01-13 09:17 PM 發表:
凍??

著多件3啦..
我都估到文可咁講-,-

個陣笑死
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇佢都吾會咁好死嫁喇
算啦
最多著多幾件3
希望可以快D熱番啦!!
Posted at 2011-01-13 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kelly2341 於 2011-01-13 08:13 PM 發表:
組長.背景音樂好好聽.~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然啦^^
超中意聽XD
Posted at 2011-01-13 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vanessa4321 於 2011-01-13 07:44 PM 發表:
CM.
自己關左個窗佢LO~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wind_free 於 2011-01-13 07:24 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tracy95413 於 2011-01-13 07:17 PM 發表:
cmcm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ksiumeimei 於 2011-01-13 07:02 PM 發表:
窗口位?吹風凍...!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系呀
超凍呀
凍死
Posted at 2011-01-13 07:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



oncvdfdf 於 2011-01-13 06:11 PM 發表:
爽?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

爽死我
Posted at 2011-01-13 07:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kamtszto 於 2011-01-13 05:51 PM 發表:
接受現實.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有D接受吾到呀
Posted at 2011-01-13 07:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LTH121 於 2011-01-13 05:36 PM 發表:
個位幾岩你牙
CMCM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

緊系啦
有本大爺坐你距離
哈哈XD
講笑姐
Posted at 2011-01-13 07:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]