|
| 2011-01-13 |
分類: 未分類 |
今日調左個新位
個位真系好正
凍到我傻
問呀sir點解要調我過去
但又吾講
又吾系成日同人講野
都吾知咩原因
不過點都好
調左就調左
睇黎都系接受現實啦
|
網主回覆
@@
你點知嫁
同埋你之前點解吾知?? Posted at 2011-01-16 11:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
凍??
著多件3啦.. 我都估到文可咁講-,-
個陣笑死
|
網主回覆
唉
睇佢都吾會咁好死嫁喇
算啦
最多著多幾件3
希望可以快D熱番啦!! Posted at 2011-01-13 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
當然啦^^
超中意聽XD Posted at 2011-01-13 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
系呀
超凍呀
凍死 Posted at 2011-01-13 07:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
爽死我 Posted at 2011-01-13 07:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
有D接受吾到呀 Posted at 2011-01-13 07:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
LTH121 於 2011-01-13 05:36 PM 發表:
個位幾岩你牙 CMCM~
|
網主回覆
緊系啦
有本大爺坐你距離
哈哈XD
講笑姐 Posted at 2011-01-13 07:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|