|
| 2011-01-18 |
分類: 未分類 |
有D對吾住呀sir同自己
因為今日上旅款堂
呀sir原本叫我地一樣
只系上網搵ge功課
點知
我靜系搵左一半
另一半無搵
之後呀sir問我果時
我就咩都答吾到
亂講左幾個
但系全部都錯
而家有d後悔
明明話要下學期考好d
點知自己連一份咁易ge功課
都做得吾好
仲要解釋
今次真系做錯哂喇
|
|
|
識野w0r! 手歌! 仙劍三既歌@@ c0mment`
|
網主回覆
55 Posted at 2011-01-20 12:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
希望系啦 Posted at 2011-01-18 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
系ge系ge Posted at 2011-01-18 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁就真系可憐左d Posted at 2011-01-18 10:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
旅款係我最中意既一科=.= 可惜入吾到-.- 算啦. 我廢up下姐-.- CM算-=.=
|
網主回覆
吾緊要
入吾到未努力讀好自己讀果科 Posted at 2011-01-18 10:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
錯左喇
仲要錯得吾簡單 Posted at 2011-01-18 10:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|