☆新開始..新目標★

2011 年 1 月 18 日  星期二   寒冷


2011-01-18 分類: 未分類

有D對吾住呀sir同自己

因為今日上旅款堂

呀sir原本叫我地一樣

只系上網搵ge功課

點知

我靜系搵左一半

另一半無搵

之後呀sir問我果時

我就咩都答吾到

亂講左幾個

但系全部都錯

而家有d後悔

明明話要下學期考好d

點知自己連一份咁易ge功課

都做得吾好

仲要解釋

今次真系做錯哂喇






訪客留言 (返回 tim123798 的日誌)


Sweet_bf2gf 於 2011-01-22 10:02 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



limanhong512 於 2011-01-19 11:58 PM 發表:
識野w0r! 手歌! 仙劍三既歌@@ c0mment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55
Posted at 2011-01-20 12:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wind_free 於 2011-01-18 10:52 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sweet_bf2gf 於 2011-01-18 10:13 PM 發表:
唔緊要啦 牙sir會原諒你xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

希望系啦
Posted at 2011-01-18 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kelly2341 於 2011-01-18 09:37 PM 發表:
cmcm~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



davidyip 於 2011-01-18 09:32 PM 發表:
生性D丫
楚輝
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系ge系ge
Posted at 2011-01-18 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vanessa4321 於 2011-01-18 09:23 PM 發表:
CM,
我聽唔到佢話要搵TIM啦=___=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁就真系可憐左d
Posted at 2011-01-18 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MarcoLau316 於 2011-01-18 09:14 PM 發表:
旅款係我最中意既一科=.=
可惜入吾到-.-
算啦.
我廢up下姐-.-
CM算-=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾緊要
入吾到未努力讀好自己讀果科
Posted at 2011-01-18 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tracy95413 於 2011-01-18 09:11 PM 發表:
cmcm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



s20077010 於 2011-01-18 09:09 PM 發表:
楚輝-.-錯了...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

錯左喇
仲要錯得吾簡單
Posted at 2011-01-18 10:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]