☆新開始..新目標★

2011 年 1 月 22 日  星期六   寒冷


2011-01-22 愉快 分類: 未分類

今日一早買旗

一開始諗住會買到好多

點知買第一張就出事

個旗袋入銀果度竟然塞住

咩都入吾到

搞到我要行番去換

換都吾緊要

換完之後諗住搵人買

點知好多人都吾買

不過買果D人吾衰姐

大多數都吾系比1,2蚊

小部份比紙幣

都系10蚊同20蚊

買完之後

就去左MK行

行下街射下籃球機

之後就買左件3

在同其他人買下野就番左屋企

突然覺得好攰

吾知點解

真系辛苦






訪客留言 (返回 tim123798 的日誌)


Sweet_bf2gf 於 2011-01-26 11:21 PM 發表:
咁你係咪傾得之人先?=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我當然系傾得之人啦
不過睇你信吾信我
同搵吾搵我傾
Posted at 2011-01-26 11:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BYbYB 於 2011-01-26 08:19 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2011-01-26 08:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Sweet_bf2gf 於 2011-01-25 10:49 PM 發表:
你吹到唔屎錢 我真係笑左..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



andy94924 於 2011-01-25 10:44 PM 發表:
:\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BYbYB 於 2011-01-25 07:20 PM 發表:
CMCM:)
好多人都唔肯賣:p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系囉
Posted at 2011-01-25 10:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ray941114 於 2011-01-23 09:30 PM 發表:
龜仔.sorry
唔好嬲呀.當時係我on9
我愛你@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都無嬲
我邊有咁小氣
Posted at 2011-01-23 09:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MarcoLau316 於 2011-01-23 07:16 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kelly2341 於 2011-01-23 02:44 PM 發表:
CMCM~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sweet_bf2gf 於 2011-01-23 12:46 PM 發表:
我賣得勁少..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾緊要
下次一定多
Posted at 2011-01-23 01:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



s20077010 於 2011-01-23 12:23 PM 發表:
咁有錢-.-
又買3-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

買新年3姐
邊系有錢呢
Posted at 2011-01-23 01:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]