日記 你就好la唔會無聊 我就勁....無聊 拿 見係你 講{{1}}個笑話比你地聽 拿 講完la 係咪好好笑呀 有一個仲搞笑 係咪好好笑呢 其實 我唔覺得好搞笑既 我唔笑既原因就係 我係足角人 就係咁樣 我要寫日記 我要色打字 我話比你地知 我唔係白痴 我係正正式式既足角人 哈哈 我無卿成咁 唔做白痴都唔得 唉!! 既
日記 你就好la唔會無聊 我就勁....無聊 拿 見係你 講{{1}}個笑話比你地聽 拿 講完la 係咪好好笑呀 有一個仲搞笑 係咪好好笑呢 其實 我唔覺得好搞笑既 我唔笑既原因就係 我係足角人 就係咁樣 我要寫日記 我要色打字 我話比你地知 我唔係白痴 我係正正式式既足角人 哈哈 我無卿成咁 唔做白痴都唔得 唉!!