| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 11 月 7 日 星期三  |
| 派卷3= = |
分類: 未分類 |
今日終於睇完哈利波特7 la^^
好好睇^^
今日派左
phy-----不太滿意= =
地理-----唔錯
放左學之後
李+同廖廖上左我屋企打左陣機
就去左李+屋企幫佢整機
一開始唔知點駁d線.....
整左勁耐終於駁好^^
之後裝windows
裝完以為ok
點知整錯左個handdisk....
勁無奈
我地完全唔識整
我相信我打緊blog ge時候佢仲整緊....
|
|
|
ken26 於 2007-11-08 09:55 PM 發表:
YO,,,整好左LU,,,唔該晒你地!!!廖嘉&逸軒...
|
網主回覆
太好la ^^
不過今次到我部機short short 地= = Posted at 2007-11-08 10:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
☆住田~henry☆ 於 2007-11-08 06:54 AM 發表:
|
網主回覆
55 Posted at 2007-11-08 05:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
LaI 於 2007-11-07 09:00 PM 發表:
|
網主回覆
我都覺.... Posted at 2007-11-07 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|