一軒一 的日記
人生是自己操縱ge,唔係由人地操縱你=]

我呢排都唔會打blog住架la
遲d再打番
但係唔知遲到幾時= =
tim812
暱稱: 一軒一
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
Reader Quiz
JPC
真係好無奈呀= =
無去聽講座^^
好無奈....
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 38
今日人氣: 4
累積人氣: 2822
2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天


成績好差... 分類: 未分類

今日派成績條

全級得好差

全班都係...

放左學之後

我同李+,俊耀去左買pizza

買左兩個大批都只不過係一百幾蚊@@(勁平)

跟住番去同miss ho慶祝生日(miss ng,陳sir,湯sir都有黎到)

有好多人表演丫

d表演好搞野= =

林賢順同佢爸爸抱抱

李+都同佢爸爸抱抱

跟住到alan同佢mama抱抱= =

mc表演口琴

李+,子才,廖廖表演單手掌上壓(超勁)

有好多人唱歌

金金係到表演扮野(真係超似= =)不過最後俾人(miss ho發現ge)發現左

最後李+,smc,子才,賢順同卓豪表演

真係好搞野(miss ho都話可以上台表演@@)

跟住大約7點就解散

真係好開心

 

Miss Ho,生日快樂






訪客留言 (返回 tim812 的日誌)


LaI 於 2007-11-17 11:27 PM 發表:
我無啦啦被ar sir整左我去做車頭-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ar sir咁o岩見到你咪叫你做車頭囉= =
Posted at 2007-11-19 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



addisonads 於 2007-11-17 12:46 PM 發表:
我唔記得左去= =
做咩無人叫我去嫁...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係我話是架= =
Posted at 2007-11-19 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



兆=] 於 2007-11-17 10:44 AM 發表:
冇我GE存在T______________T'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

sor....
我唔記得左有咩野人去左= =
Posted at 2007-11-19 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]