玩具兵....................Timeㄨ
LOVEING YAMAP SO HANDSOMEBOY
朋友...
我們..
一起..
走下去...
好麼??
哈哈..........."
e+日日都可以踢足球唷@口@"(正)
因為我地間學校好大.....@@"
有個7人場哦...嘿嘿"""
到左小息我地就即刻落去踢嫁啦........"
十分之happy"
之前小學就冇得踢......."
因為間學校細....阿sir右唔比踢....-3-""
真係懷念啊!!!!!!!!
不過算啦............."
上到中學可以識多d朋友..............
打住咁多..........gd拜