琴晚同大老餞行,,所有做過祐漢comebuy ge都返黎,,好鬼開心,,
我都訓到成2點,,先返學,,一返學,,miss都公報邊d要補考,,,
陰公,,始終都系操作>"<,,如果今年吾系鵬鵬教,,一定全科合格,,
第四段真系完全無心情,,成日挂住去玩,,最估吾到ge就系化學,,
我第四段考試要成8x分先拉到-"-,,估吾到真系吾使補,, '''
今日放學去左打波,,,哇,,入左一球真系靚到爆,,1個過4個,,,
十足十世界波咁款,,,爽 !~
咁多位千其吾好再講呢件事,我亦都吾想再提
從今以後,,我同佢,極其量都只系同班同學ge關係,,
呢件事,我問過十個人,十一個人都話系佢錯,,但系我始終都系原諒吾到佢,,ok?
|