我的,,回憶
雖然未必日日打,,但系希望la@@'
timhappy
暱稱: - °+心。添❥// °
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我個暑假r.....
煩ar~
新的旅程~
~~~~
Two Day..
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 632
今日人氣: 2
累積人氣: 4169
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 12 日  星期五   晴天


太爽啦!! 分類: 未分類

琴晚同大老餞行,,所有做過祐漢comebuy ge都返黎,,好鬼開心,,

我都訓到成2點,,先返學,,一返學,,miss都公報邊d要補考,,,

陰公,,始終都系操作>"<,,如果今年吾系鵬鵬教,,一定全科合格,,

第四段真系完全無心情,,成日挂住去玩,,最估吾到ge就系化學,,

我第四段考試要成8x分先拉到-"-,,估吾到真系吾使補,,'''

今日放學去左打波,,,哇,,入左一球真系靚到爆,,1個過4個,,,

十足十世界波咁款,,,爽!~

 

 

咁多位千其吾好再講呢件事,我亦都吾想再提

從今以後,,我同佢,極其量都只系同班同學ge關係,,

呢件事,我問過十個人,十一個人都話系佢錯,,但系我始終都系原諒吾到佢,,ok?






訪客留言 (返回 timhappy 的日誌)


koiskoi 於 2009-06-14 01:02 PM 發表:
嘩,,,係我隻有有事定係你個blog有野= ='''''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



b0zi_xd 於 2009-06-14 07:28 AM 發表:
我見到你打波 A_A!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iris_ariel23 於 2009-06-13 12:19 PM 發表:
一個過4個好叻咩...'
我仲勁啦..'我未表現比你睇下..'
一來..就吓死你啦..'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈,,你補考成點a@@?
Posted at 2009-06-13 02:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



k3771 於 2009-06-13 01:37 AM 發表:
點解我gag吾倒佢系邊個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾知仲好    - -
Posted at 2009-06-13 02:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



waikun 於 2009-06-13 01:08 AM 發表:
下次下次"
下次大概可以!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

實有機會ge
Posted at 2009-06-13 02:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Keng88 於 2009-06-12 09:49 PM 發表:
唔好咁啦!!
 
同你地唱k真係好開心嫁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有機會的話我再搞la@@
Posted at 2009-06-13 02:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



samson200620 於 2009-06-12 09:25 PM 發表:
同佢做fd呀..唔係仲意人ge咩..
唱k都ok開心..希望下次有機會
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你諗錯隔黎啦,,,都吾知你諗哥個- -'
Posted at 2009-06-13 02:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]