輝仔生日,,,去左佢個場,,陰公,,呢個7,8,9,10月超多人生日呢- -'
個銀包都吾知會幾傷,,,好彩一路都有換港幣,,,起碼吾會洗住先-v-'
又可以草到錢,,haha''',,呢個場,,,有個女仔同我玩,,,好鬼搞笑,,,
亦都令到我諗起佢''''唉,,,,到底我諗夠未?'''正宗自己囉黎煩,,,
但系自己又猛諗,,,唉''''到底要听小雯講,定系听拉仔祥講?''
到底應該點,,, '''唱完k仲去僑光食酸辣粉,,,最憎就呢樣,,
但系,,5個人贊成,,無得我揀,,,, ''''下個禮拜過香港啦,,,
約埋表姐佢地食返餐先得''@v@",,
好鬼多野煩,,想穩人傾下計啊,,,
|