呢個十一月真系好痛,,
月頭心痛,
北京返黎頭痛,
感冒到肚痛,
痾到腳仔痛,
朋友之間的計較而痛,
知道了一些東西後心絞痛,
呢個十一月份真系好吾開心ar,,,
幾時先可以開心d!?
不過最痛始終系最後兩樣,,,一份心意真系要咁計較!?,,
要計的話,咁我之前做ge又有得計!?
正所謂不到黃河心不死,
e+終於可以死得眼閉,
並不是怪你,吾好誤會,
只系怪自己,為何當初不努力一些,
而家就吾使咁痛,,
個幾月ge感情又如何比得上1年呢,,
即使死左,我個心再痛,
但系始終都系我ge最愛^^"!
比少少時間去恢復一下吧,'~
很快會沒事的"
明天就校運la,,咁多位加油ar'我聽日就筆試la,,,
為左要同你地一齊學車,我都要努力!!!!
|