今日係大考既第四日...考數學...一個成語可以形容(全軍覆沒)=0=...考完就去左我個fd屋企玩...e個fd考完試就要走啦...去澳洲讀書...所以今次係最後一次去佢屋企啦...玩完之後一齊去左食野...去左慈雲山中心果間麥記...果到d女職員大部分都好索...去過咁多間麥記得諗最多靚女都係e間嫁啦...食完之後就番屋企lu...番到去成7點幾啦...搭小巴番去果陣勁大雨囉...好在我日日都帶定把遮...如果唔係會變落湯雞lu~