timleung bloG
~~WeLLcOmE~~
timleung32
暱稱: tim
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-06-30
2007-06-29
2007-06-28
2007-06-27
2007-06-26
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 4
今日人氣: 1
累積人氣: 374
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 25 日  星期一   晴天


2007-06-25 分類: 未分類

 今日番學番8點半...番去主要都係對卷...對完就走得...12點幾就放左啦...個fd上左我屋企玩...玩到6點幾就一齊走..佢番屋企...我去游水...游到9點幾就走人lu...食完野之後諗住吹陣水就走既...點知吹吹下有兩個大陸人行下埋d行下埋d...我同個fd都覺得有d唔妥...所以就走...點知果兩條友兜路行過黎問我地"做咩見到我地就走呀"我開頭都以為便衣警察...不過我睇佢都唔似...我地話"做咩事呀"佢話"咁夜係到做咩呀"我地話"食完野番屋企囉"之後佢無啦啦係咁同我地講sorry...不過佢既語氣好串...我地都唔知點...跟住我地驚佢地跟住我地尾...我地就兜路走...行到去直路唔見有人黎先定番d個心...無咁緊張...之後因為我住得最完...所以果兩個fd送我去搭車...番到屋企打比佢地囉~~~我地都懷疑佢地係想打劫or想迫我地入會果d...好在走得快~~






訪客留言 (返回 timleung32 的日誌)