今日,又落左幾場雨啦!
朝早,我去學校圖書館,有雨落!!!
番屋企又有呀=[!書包全濕晒晒=[
今日真係一個不快的日子呀!!!!!
真係好煩呀
今日,即係2009年3月26日啦!
我要做中文短講- -!個題目令我難堪!就係:一件飾物的製造!!
好難呀= = 叫左fd幫我添!
講啦!短講完,老師話內容要多一dddd,得2分- - 5分滿分-- 唔合格呀=口=
朗讀我就唔知啦!!真係好慘呀!!