我的BlOg(齊)
大家好呀!!WELCOME來到我的bLoG呀
timmy19966
暱稱: '"齊"TimmY仔 =]高達迷
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
均均好令仔
DT大把野要做
sd高達好好玩
冇歌好聽
部腦超慢慢慢
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 68
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 27 日  星期五   驟雨


又一日落雨呀 - 不滿 分類: 未分類

今日,又落左幾場雨啦!

朝早,我去學校圖書館,有雨落!!!

番屋企又有呀=[!書包全濕晒晒=[

今日真係一個不快的日子呀!!!!!

真係好煩呀

 



2009 年 3 月 26 日  星期四   時晴時雨


中文堂短講 !! 衰左 疲倦 分類: 未分類

今日,即係2009年3月26日啦!

我要做中文短講- -!個題目令我難堪!就係:一件飾物的製造!!

好難呀= = 叫左fd幫我添!

講啦!短講完,老師話內容要多一dddd,得2分- - 5分滿分--   唔合格呀=口=

朗讀我就唔知啦!!真係好慘呀!!