| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 16 日 星期三  |
| 2009-12-16 |
分類: 未分類 |
岩岩係學校個陣超勁
老師比左個張野我
全校D人都係到
for consistently improving in his reading and writing
哈哈XD超開心
放學去左做占,跟FD去
5點走人
|
2009-12-15  |
分類: 未分類 |
岩岩一放學同FD去左CHATSWOOD BUY FOOD
跟住番左屋企XD |
2009 年 12 月 14 日 星期一  |
2009-12-14  |
分類: 未分類 |
唉,,,又有幾個人走啦,不個會番
岩岩一放學,就去左CITY唱K,有6-7個人啦好小人
因為又有2個人走,我唱左一個鍾走左
因為冇哂錢,冇得食飯
SO要番到屋企仙有得食
走出左個間野,唔記得左個city個火車站係邊
跟住打比我個fd叫佢接我啦
點知我都行錯哂,搵極都搵唔到
afraid左一陣,叫佢唔好接我啦
因為我咁醒一定搵到路走xd
搵左10幾分鐘比我搵到,超勁
跟住番左屋企,都係冇得食,d人出哂街,我屌 |
2009 年 12 月 13 日 星期日  |
| 2009-12-13 |
分類: 未分類 |
悶∼
起左身就出左去,打左陣機
一個人悶到去cut頭髮
跟住仲有時間,就去染髮
染左金金地,跟住番屋企食飯
cut得好柒,染得ok啦
唔想打野,好眼訓 |
2009 年 12 月 12 日 星期六  |
| 2009-12-12 |
分類: 未分類 |
好撚正XD
10點鍾左右出左去CHATSWOOD
wait幾個人跟住出左city食日本野 好食不個好多
食完去左唱k,唱左3個鍾,跟住條女放棄左我地/.\(衰人)
跟住我地出番chatswood個到食晚飯中國野,,,好耐冇食個
開始黑仔...
搭火車走佬,搭搭下停左係到,d人係到屌,屌左一陣
架火車開番,開左唔夠2分鍾又停,2次停左10幾分鍾
跟住可以番到我個到啦ya xd
跟住番到屋企開唔到門開左40分鍾,,,唉
爬左去後園,洛番去個陣仆街手傷左/.\
|
|