| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 15 日 星期日  |
| 打學界.... |
分類: 未分類 |
12:00去到黃大仙....
打分組賽....
贏2隊,輸1隊.....
次名出線....
我打3場....贏2場
打到條友係到爆粗&lok地...XD
全隊壯態5係幾好...
如果5係應該首名
|
| 發表時間:2009-02-15 05:47 PM cm→ [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 14 日 星期六  |
2009 年 2 月 13 日 星期五  |
| 2009-02-13 |
分類: 未分類 |
岩岩去完飲.........
今個星期無咩特別....好攰好眼睏....
今日剩係收到D人情朱古力......
仲有2日打比賽.....
練波..
5打la.
88 |
| 發表時間:2009-02-13 11:45 PM cm→ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 9 日 星期一  |
| 2009-02-09 |
分類: 未分類 |
琴日家長日,
OK 意外的成績.....

之後直接去元朗探阿婆.....
同老豆去波樓督波.......輸咗:(

今日=訓覺+食野+打機+睇電視+講電話
變形青BB怪↓↓
 |
| 發表時間:2009-02-09 01:37 PM cm→ [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 7 日 星期六  |
| 7-1-08 |
分類: 未分類 |
6:00起身
去睇B-grade 乒乓波...
8強輸咗....
得8分....
C-grade要攞第2先可以贏overall 3名內
之後3條友去咗我屋企玩成4,5個鐘
15/2到我(c-grade)打,1:00pm,彩虹道體育館.
聽日派成績表..... |
| 發表時間:2009-02-07 10:55 PM cm→ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|