-HATE THAT BE A HUMAN-
*LOLLIPOP LUXURY*
 
CHAN TIM WAH 
 
 

2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天

2008-02-19
 

SHORT站既開心,,,,,,,,,,,,"

又月來月多野煩,,,,,,,

功課S

同學錄......

PSP好似就來唔要得咁,,,,,,

仲未嬲完,,,,,!!!

又唔係自己整爛,,死不甘心,,,,,,,,,!!!

影幾張相姐,,,,,DIM解要約咁多次,,,,,,,- -!?

why are we Strangers when........?!

像慢長得很,,,,,,,,

何解小事都會令我逃避....?!

無辜LAW,,,,,冇做錯野都比人話..........

BE A TOXIC MAN........IS IT A GREAT IDEA,,,,,,?!

I JUST KNOW NOBODY GD TO ME......!!!

WHO AM I ADDICTED TO,,,,,,,,!?

WHEN I CAN BE LAZY,,,,,,,,,,,-口-"

前途像末路不知怎算.......

全賴每句聖詩悄悄送給一串生氣......

算吧.........還是求其過埋呢2個WEEK算........

DIM解我會成日亂諗野,,,,,,,- -!?

有什麼方法可以重拾心機,,,,,,,,?!

唔想返學......"

可以搵WHO來慰藉......?!

DIM樣先可以唔受外界影響來做人,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!?

可以學習嘗試接納人地缺DIM MA,,,,,?!

近月發現自己有D睇唔起人.......

DIM解會咁,,,,?!

I DUN LIKE DO IT

話就想讀,,,,,,,

BUT太受感情影響.......

ALWAYS吹眠自己JUST BE A ROBOT

考驗MA,,,,,,,,,,,,,,,?!

男人歌唱給誰來聽...

下一首有沒有我心情

說這年頭還有什么讓我們動心..................大把LA DIU,,,,,,,,,,"

My heart is jumping, it's easy to see

I HATE THE OVERPROTECTED LIFE......!!!

全因功力不足,,,,,!!!!

:2008-02-19 10:19 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 timtim0511 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





timtim0511
暱稱: TIMOTHY
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-08-12
2009-07-13
2009-07-11
2009-07-04
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
WHO AM I...??
cursorshelp