SHORT站既開心,,,,,,,,,,,,"
又月來月多野煩,,,,,,,
功課S
同學錄......
PSP好似就來唔要得咁,,,,,,
仲未嬲完,,,,,!!!
又唔係自己整爛,,死不甘心,,,,,,,,,!!!
影幾張相姐,,,,,DIM解要約咁多次,,,,,,,- -!?
why are we Strangers when........?!
像慢長得很,,,,,,,,
何解小事都會令我逃避....?!
無辜LAW,,,,,冇做錯野都比人話..........
BE A TOXIC MAN........IS IT A GREAT IDEA,,,,,,?!
I JUST KNOW NOBODY GD TO ME......!!!
WHO AM I ADDICTED TO,,,,,,,,!?
WHEN I CAN BE LAZY,,,,,,,,,,,-口-"
前途像末路不知怎算.......
全賴每句聖詩悄悄送給一串生氣......
算吧.........還是求其過埋呢2個WEEK算........
DIM解我會成日亂諗野,,,,,,,- -!?
有什麼方法可以重拾心機,,,,,,,,?!
唔想返學......"
可以搵WHO來慰藉......?!
DIM樣先可以唔受外界影響來做人,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!?
可以學習嘗試接納人地缺DIM MA,,,,,?!
近月發現自己有D睇唔起人.......
DIM解會咁,,,,?!
I DUN LIKE DO IT
話就想讀,,,,,,,
BUT太受感情影響.......
ALWAYS吹眠自己JUST BE A ROBOT
考驗MA,,,,,,,,,,,,,,,?!
男人歌唱給誰來聽...
下一首有沒有我心情
說這年頭還有什么讓我們動心..................大把LA DIU,,,,,,,,,,"
My heart is jumping, it's easy to see
I HATE THE OVERPROTECTED LIFE......!!!
全因功力不足,,,,,!!!!
|