好耐無打日記lu..''
今日7點35"就坐火車出灣仔..''
好悶丫,,系架火車度,,又無人陪我SD SMS"]
之報去佐紅{喊}坐巴士去灣仔..'']]
幾快的,,15分鐘"到佐..''
食埋早餐""差唔多時間就去佐LU..''
首先去佐間龍門大酒樓,''
D人好寸牙...
之後嗌佐D野食..'';'
話夾番錢=- =- ''
本身飽飽地又食佐少少野''
食佐一籠鳳爪..''
之後話每人夾10蚊- -
個個比佐,,但系我就無比度- - ''(好似好狗喎-.-)
之後去佐舊郵局"...
OK喎..''幾好玩下,,'']]
之後去佐行舊的街,,''
之後去佐舊街市..''見到堅決反對搬入舊街市A"A好堅丫..''
行佐一陣之後去佐藍屋-33-''
行到上去先知原黎鎖佐,,LOLZ~"
之後買佐D野飲就去佐北帝廟..'']]
OK的,,我系果度誠心甘自言自語,,唔知果D偶像聽唔聽到呢..?!"
雖然我無買到香..但到希望會靈啦^^"原諒我甘自私..'']]
無耐去佐XX大押,..死啦唔記得名><" 我記得系唔知咩街果度= = ''唉,
之後去佐唔知咩廟噢~"
果度求佐一支卦..'']
支卦好似唔多好..'']]
想求姻緣""解卦果時講佐學業=口=''
之後去佐指園街,,話說之前有人起佐間有水池的花園"
D中國人以為系帶佐春天氣色的花園,,講講下叫佐春園..'']]
之後就改佐叫春園街..'']]
之後最後好似去佐利東街..'']]
姐系喜貼街,,;]]
周圍都寫佐好多字=,,']]
---}還我社區網絡}----還我利東街--還我喜帖街--}}
之後有記得唔記得佐LU><"
無耐自己坐巴士番佐紅喊,,坐火車番太和,,,'']]
跟住去佐紅地搵MK"]
果時系甘比蚊咬,,救命丫..'']]
之後去佐安和樓坐一陣..'']]
無奈去佐體育館,,..
之後我就番佐屋企LU""果時4點中...'']]
番到屋企換衫,,訓覺...'']]
8點幾..'']]訓醒,,食飯,,食完飯落街打籃球"= =
今次好多人搶波,無咩點玩,,唉...'']]
差唔多11點..去佐錦山,,差唔多11"30 就番佐屋企,,''\\
已把電話號碼,,刪除"]]
不會重覆犯錯,,;'][]
|