遺忘愛吧!放棄吧!*添 日 記]]..
沒野講a"a

呵*2!"
孤獨的日子不好受..'!
timtim429
暱稱: ];']\懶訓「﹏豬–添SD"
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-30
好人
學溏心a" a(沒有電腦...
2007-05-24
好友名單
網站連結
牙哥滴日記子"*//
司仔滴日記子"*\\
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 21 日  星期六   晴天


充實掛 -- '' 分類: 未分類

好耐無打日記lu..''

今日7點35"就坐火車出灣仔..''

 好悶丫,,系架火車度,,又無人陪我SD SMS"]

之報去佐紅{喊}坐巴士去灣仔..'']]

幾快的,,15分鐘"到佐..''

食埋早餐""差唔多時間就去佐LU..''

首先去佐間龍門大酒樓,''

D人好寸牙...

之後嗌佐D野食..'';'

話夾番錢=- =- ''

本身飽飽地又食佐少少野''

食佐一籠鳳爪..''

之後話每人夾10蚊- -

個個比佐,,但系我就無比度- - ''(好似好狗喎-.-)

之後去佐舊郵局"...

OK喎..''幾好玩下,,'']]

之後去佐行舊的街,,''

之後去佐舊街市..''見到堅決反對搬入舊街市A"A好堅丫..''

行佐一陣之後去佐藍屋-33-''

行到上去先知原黎鎖佐,,LOLZ~"

之後買佐D野飲就去佐北帝廟..'']]

OK的,,我系果度誠心甘自言自語,,唔知果D偶像聽唔聽到呢..?!"

雖然我無買到香..但到希望會靈啦^^"原諒我甘自私..'']]

無耐去佐XX大押,..死啦唔記得名><" 我記得系唔知咩街果度= = ''唉,

之後去佐唔知咩廟噢~"

果度求佐一支卦..'']

支卦好似唔多好..'']]

  

想求姻緣""解卦果時講佐學業=口=''

之後去佐指園街,,話說之前有人起佐間有水池的花園"

D中國人以為系帶佐春天氣色的花園,,講講下叫佐春園..'']]

之後就改佐叫春園街..'']]

之後最後好似去佐利東街..'']]

姐系喜貼街,,;]]

周圍都寫佐好多字=,,']]

---}還我社區網絡}----還我利東街--還我喜帖街--}}

之後有記得唔記得佐LU><"

無耐自己坐巴士番佐紅喊,,坐火車番太和,,,'']]

跟住去佐紅地搵MK"]

果時系甘比蚊咬,,救命丫..'']]

之後去佐安和樓坐一陣..'']]

無奈去佐體育館,,..

之後我就番佐屋企LU""果時4點中...'']]

番到屋企換衫,,訓覺...'']]

8點幾..'']]訓醒,,食飯,,食完飯落街打籃球"= =

今次好多人搶波,無咩點玩,,唉...'']]

差唔多11點..去佐錦山,,差唔多11"30 就番佐屋企,,''\\

已把電話號碼,,刪除"]]

不會重覆犯錯,,;'][]






訪客留言 (返回 timtim429 的日誌)


kaling1781 於 2007-04-22 08:49 AM 發表:
好花LI呠LO呀 ><[[


 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 甘未好囉'']]我幾鍾意牙^^"
  
 
Posted at 2007-04-22 10:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]