今天,放假啦,非常開心,完全冇野做。
同左多拉+MISAKIYULIA 去左玩左一陣...開心!
睇住多拉爆盒...不過我都冇野要,加上我都看透了d人神手中大量閃啦...!!
心情不大清晰,有些迷惘,不知前路什樣走下去...
今天都是如此,好耐冇打blog,但沒太多要講。
再去打MR2,耳邊聽著K-ON!(輕飄飄的時間),開始累了。
慢慢地...再一之進入夢鄉了,好累,心中的鬱抑就流到明天吧!
好了,今天也是如此,耳邊也奏起silky heart了,88