白河萤萬歲!!!日名明日香萬歲!!!!
psp交流網誌
timtimtimab
暱稱: ~炎炎~
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-27
2010-05-17
2010-04-29
2010-04-24
2010-04-18
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
dm官網
GL論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 6
今日人氣: 3
累積人氣: 343
2010 年 4 月 5 日  星期一   晴天


2010-04-05 分類: 未分類

今日同多拉出街,

正確d來說,就係暢遊香港....(玩卡既人都知道咩事)

話說,放炸地deck個條友仔到家下都未call過我...好冇耐,算啦,又唔係有惡魔神你裡面。我估佢一定係唔滿意我開個價啦,不過到時佢效唔出就一定找回我的,,,

我昨天找到真戀姬(無雙)最新出的兩隻CD,有成六首歌,好好好好聽....是張三姊妹同袁術+張勳+郭嘉的CD,是真戀姬最後一集出晒的六首歌,雖然不太難找,但下載得非常辛苦...

前天,個收皮仔又出來了,真係唔想講佢,佢問我你幅墓進deck可唔可以拆d料比佢...!!

我問佢你想點呀...

佢話,冇我想砌姐嗎...!!

我同佢講你收皮啦你,我個幅sell晒d料比腐碌,

(心想:就算有都唔賣比你啦...)

佢下一句最令我火大,

就係「你有冇deck list呀...」<-------意思就係,我想抄你幅deck

令外,佢同我爭死神明王又係令我火大的,

我雖然冇咩野,

但係永遠都係我要咩佢就收咩.,...

重有,我個日拎究極銀河d deck料出來,

佢話究極銀河??我砌近,你唔好玩啦

跟住我拎愛犬成長deck

佢又話,好難玩的拆左去啦...

跟住,我拿四神deck

佢話,神硬係玩古城啦,唔玩古城就姐係廢deck

結果我幅幅deck都比佢踩到一文不值...

除左幅英靈王不太敢看少之外...

講係英靈王,又你令我火大的一件事,

記得有一天,佢同我講:六神一定嬴你個幅英靈王,

結果我係3勝1負...

跟住佢下一句我好想打佢...

佢同我講:你個幅deck睇落都唔係好強姐,

我真係好想打佢,

好啦今日係咪多先...

88






訪客留言 (返回 timtimtimab 的日誌)


MISAKIYULIA 於 2010-04-06 09:12 PM 發表:
佢講野咁直接令 我想起我其中一個朋友
用以前既句子為例

我玩winning同佢和左 佢之後同我講
我無玩咁耐都和到你 你好似廢左啵....
大家都係一樣無野講...

仲有就係 ..點解我睇你e篇野 係白色既...
係我問題定點.. 你睇一睇~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]