hi,
今日我又要同多拉暢遊全香港了,
話說,我唔collect惡魔神啦,collect真係好多限制,例如人地會因為你係collect的原因而開高d價
所以我決定每種惡魔神只要就得了,不過我其他的小孩子並不是可以很快放得出,
同埋家下惡魔神的需求已達到飽和都冇咩人會收的。
我唔知幾時d 晒我圖,所以個blog同主頁都空白了
不過其實都不難搞的,最難係找回d圖,
識我很久的人都知道我主頁幅圖唔係咁駕啦!!
我完全找不回...(淚)
講番琴日,我非常冇耐地跟左多拉(所以點解我話我又同多拉)
去食左個早餐
最令我掉的是,我叫左個$32的餐,佢叫左個$17的餐
我個個同佢個個d野都係差唔多
你話係咪真係滴汗
同埋我都未話4張黑邊茄龍
$130呀大佬
真係搶$$,佢又唔係冇$$
無啦啦開咁q貴做春咩,我都係幫你收姐,洗唔洗咁呀...
重有個收皮仔,佢都加入埋我地,
佢真係好麻煩,佢又我地會面到走之前都係到同多拉鬥串,
串到咁上下呢,多拉都會扯住收皮仔的手指,
收皮仔收踩佢隻鞋,重覆左都唔知幾多次,
重之旁觀者睇到想笑
而最令我痛快的,就是多拉冇啦啦吐了一淡口水落收皮仔件衫到,
收皮仔硬係打9佢啦...
琳番起都真係搞笑。
好啦,今日就講住咁多先啦...88
|