感謝你..,你已經停留了
☀[sun] tinaC H0 NG--ㆆεㆆ
我要努力..S!....我會打敗你.
tinachong
暱稱: 癲NA
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
10剩一
好心淡好嬲唉
原來唔駛翻牆就上到QO...
估唔到你仲係到.........
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
每日一字,學多d野.click下.!!
每日運程..輸入出生日期><
2009 年 4 月 20 日  星期一   晴天


日文,,一小堂.~~ 愉快 分類: 未分類

Super Junior SORRY SORRY....睇左MV..愛上首歌,,,D人好靚仔呀,,死..我變花痴啦~

呵呵..今晚返左學....
上左一堂,,,幾有趣的一堂,,,~

其中,,..miss叫我地用但是..因為,,,不過..三個作句,,
跟著我就作左一段對話::內容如下.::

A:どうしであのひとがすきですか。(為什麼你會喜歡這個人?)


B:あのひとはあかるいです。(因為佢好開朗~)

A:あのひとはあかるいですが,わるものです。(佢好開朗,不過 佢係個衰人.!)

B:わからました。(好了,,我知道.)

我個人都好中意E個作句,作過敢多以黎.最有創意+..HA..

跟著MISS順著我E句,,,講左一系列GE野..如下::
佢糾正我第一句,,可以係敢::

どうしであのひとのことがすきですか。(為什麼你會喜歡這個人?)

xxくんのことがすきです!我喜歡XX君!!(少女漫畫成日會出現+!..HA~)

つきあ,てください(跟我交往!!

すみません!∼(對不起!~要黎拒絕人)

わかれましょう!(我們分手吧!)

ふらわました∼(我被人甩了!)

やりなおしましょう!~(我們復合吧!~)

哈,,估唔到MISS會教敢多..

其實我一直想問,,呵~~

都好幾玩+....不過我就未用到啦..HA

..星期三要測驗..唉..右要努力溫..
話駛都唔係自己擅長GE.~~

近排有兩個詞幾得意,~

第一:睇少女漫畫長大GE人.(我念有睇開漫畫GE女仔就知)

第二.做效果.如果一直有睇開..台灣D綜藝節目就知)

右係1點幾啦,,好夜..沖涼..訓教..今日冇功課~

發表時間:2009-04-21 01:20 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 tinachong 的日誌)


EVA仔 於 2009-04-26 09:25 PM 發表:
勁BO我以你為榮
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenneth37 於 2009-04-22 10:23 PM 發表:
你又識打日文?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HA/.,你識就可以打啦..
Posted at 2009-04-23 12:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]