Super Junior SORRY SORRY....睇左MV..愛上首歌,,,D人好靚仔呀,,死..我變花痴啦~
呵呵..今晚返左學....
上左一堂,,,幾有趣的一堂,,,~
其中,,..miss叫我地用但是..因為,,,不過..三個作句,,
跟著我就作左一段對話::內容如下.::
A:どうしであのひとがすきですか。(為什麼你會喜歡這個人?)
B:あのひとはあかるいです。(因為佢好開朗~)
A:あのひとはあかるいですが,わるものです。(佢好開朗,不過 佢係個衰人.!)
B:わからました。(好了,,我知道.)
我個人都好中意E個作句,作過敢多以黎.最有創意+..HA..
跟著MISS順著我E句,,,講左一系列GE野..如下::
佢糾正我第一句,,可以係敢::
どうしであのひとのことがすきですか。(為什麼你會喜歡這個人?)
xxくんのことがすきです!我喜歡XX君!!(少女漫畫成日會出現+!..HA~)
つきあ,てください(跟我交往!!
すみません!∼(對不起!~要黎拒絕人)
わかれましょう!(我們分手吧!)
ふらわました∼(我被人甩了!)
やりなおしましょう!~(我們復合吧!~)
哈,,估唔到MISS會教敢多..
其實我一直想問,,呵~~
都好幾玩+....不過我就未用到啦..HA
..星期三要測驗..唉..右要努力溫..
話駛都唔係自己擅長GE.~~
近排有兩個詞幾得意,~
第一:睇少女漫畫長大GE人.(我念有睇開漫畫GE女仔就知)
第二.做效果.如果一直有睇開..台灣D綜藝節目就知)
右係1點幾啦,,好夜..沖涼..訓教..今日冇功課~
|