今日!胡美發火!哇!
佢嬲左我同呀瓜!
點算!比人討厭真慘!
好彩佢晚上打返電話講話佢無嬲我!
靜係嬲呀瓜!都唔知好笑定好哭好....
好啦!就來到情人節!我個銀包......
買唔買朱古力好呢?
不過情人節係個好日子!
各位有情人定無情人都要好好咁過呢一日!
祝各位有一個開心的情人節!





訪客留言 (返回 tinacook 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 tinacook 的日誌 ]