| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 28 日 星期六  |
MK~  |
分類: 2009-假期生活;; |
出左MK食飯......
起抵食又超飽wo~
食完就去左波鞋街.....
係到hea~
緊住就去左食1間超級好食既糖水~
勁多人排.....
我食左個''朱古力牛奶蛋白''~
勁滑同勁正......
唔知下次幾時再出旺角呢?
唔比相住....
cm左先啦~
|
網主回覆
搵人出去囉~
thx~ Posted at 2009-04-01 03:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
仲以為你唔會睇我個blog tim~
Thx~ Posted at 2009-04-01 03:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Pebble 於 2009-03-29 08:51 PM 發表:
UT完你就有得去旺角喇=] +油吧=] cOmmEnT
|
網主回覆
希望啦~
你都要+油~
thx~ Posted at 2009-03-29 08:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx~
你都要+油牙~ Posted at 2009-03-29 08:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx~ Posted at 2009-03-29 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx~ Posted at 2009-03-29 04:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|