| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 7 日 星期二  |
悶的1日~  |
分類: 2009-假期生活;; |
今日咪又係咁...
8點幾醒左~
係到睇學驚雄心~
12點幾去左莊子到hea....
叫雲南食~
食完就睇青出於藍~
有d好好笑....
又係搞gag....
''校長...你放心去啦!唔係~我意思係叫你放心去醫院...''
呢句好正~
好啦~
如果得閒再打啦~
Cm PLz~
|
|
|
有時間去我blog睇睇啦!! 唔知PW既話,可以問我,我會話你知=] CM
|
網主回覆
宜家去~
Thx~ Posted at 2009-04-09 11:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Pebble 於 2009-04-08 03:54 PM 發表:
cOmmEnT
|
網主回覆
Thx~ Posted at 2009-04-08 04:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你真係好鐘意睇港劇.... 全部都被你睇曬-____-'' 會唔會太誇張.... CM~
|
網主回覆
係架~
係架~好睇牙ma~
唔會~你都鐘意睇火影啦~
Thx~ Posted at 2009-04-08 04:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thank you ~ Posted at 2009-04-08 10:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|