| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 14 日 星期二  |
記住!'']  |
分類: 未分類 |
今日9點幾醒左!'']
hea左陣!'']
琴晚2點幾又有人打黎!'']
大佬...']
你唔訓我要訓架....'']
以後唔該你唔好咁夜打黎啦!'']
見到我聽完cut線/唔聽/冇開機就唔好再打黎啦!'']
仲有牙!'']唔好再打我屋企啦!'']
你會整醒我老豆..'']搞到我會比人罵架!'']
當我求下你啦!'']如果你再係咁既...唔好怪我冇fd做!'']
11點15分出門口...'']
返學校交通告!'']
係學校都hea左有30分鐘!'']
交完去食pizzahut!'']
好味!']
跟住去左黃金樂園玩!"']
玩左$10!'']
玩完上左恩到!'']
Hea!'']
其實我係上去拎本書!'']
跟住就落返花都!'']
陪佢賣書!'']
賣完又上左我屋企....'']
我諗住賣書架ma!"']
跟住諗諗下都係唔賣!'']
恩先賣得個$30...'']
牙媽話聽日陪我賣!'']
咁聽日先囉!'']
聽日去打羽毛球.....'']
Happy!'']
今日打得好長啦!'']
唔打啦!''
請個位人兄記住留上用呢d色打既野!']10萬個Thx!"']
CommEnt!']
|
網主回覆
你返黎啦!?
CommEnt!''] Posted at 2009-07-15 06:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
今日打羽毛球打到你死死下`` 哈哈`` 唔好遲到啊``遲到你就死`` cOmMeNT=)`
|
網主回覆
如無意外呢就應該唔會遲既!'']
因為莊子同我1齊行既!'']
HAHA!'']
場我又可能唔落呢...'']
WAKAKA!'']
Thx CommEnt`] Posted at 2009-07-15 10:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx COmmEnt!'] Posted at 2009-07-15 10:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我賣左少少書; 得戈廿蚊; 有d係學校-0- c0mm3nT`
|
網主回覆
學校!!?
你未清locker咩!?`
Thx CommEnt!''] Posted at 2009-07-14 10:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx CommEnt!''] Posted at 2009-07-14 07:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx CommEnt!"'] Posted at 2009-07-14 07:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我10點幾就交左通告 早知我就同你約埋 comment
|
網主回覆
唔緊要啦!''
CommEnt!"'] Posted at 2009-07-14 07:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
叻叻!''
Thx Comment!''] Posted at 2009-07-14 04:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|