tinahiuching
暱稱: 晴`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010.11.12.
2010.09.17.
2010.09.13.
2010.09.10.
2010.09.07.
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 1352
今日人氣: 6
累積人氣: 8661
2009 年 7 月 15 日  星期三   晴天


Thx!''] 愉快 分類: F.1生活~

以下係我要多謝既人....'']
c彤:你係project上幫左我好多!'']
莊子:你令我係今年開心左好多...''令我變得識笑!'']
Yan:你都係令我1個會笑既女仔!'']
女班長:我有數唔識你會教我!'']

蚊:你令我係今年上堂成日笑!'']
wing:你係唯11個會係1c功課班陪我走既人!']
景叔:你d gag...'']
郭子淳:你有好多令全班笑既野!!

帶子:你地幫我改個花名我永遠都會記得!'']仲有發生過既野我會忘記既!'']
billy仔:係你令我係下學期癲左....'唉!'']
哥哥仔:講真牙...你都幾好玩既!'']但係成日上黎都唔cm呢!'']
葉漢華:d數學有d都係你講我計既!'']
茄輪:你都有gag好笑既!'']

cherry:你會永遠係我最好最好既fd子!'']你會係我唔開心陪我傾計!'']Thx so much!'']
寶:你同cherry都差唔多!'']

我會永永遠遠記得你地....''
因為你地...'']
我先有最開心既1年!']
Thx !'']
來年再見!'']

CommENt!"']






訪客留言 (返回 tinahiuching 的日誌)


chanmimi1314 於 2009-07-17 08:08 AM 發表:
夠鐘打blog la`
尼個cm要還嫁`
c0mMeNt=)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 還左比你啦`
仲搶左1tim!'']
Thx CommENt!']
Posted at 2009-07-17 09:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



heabe96 於 2009-07-16 09:07 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-07-16 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kary_kc 於 2009-07-16 06:47 PM 發表:
CCOOMMMMEENNTT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx CommEnt!'']
Posted at 2009-07-16 09:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_yanho 於 2009-07-16 04:26 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-07-16 09:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_yanho 於 2009-07-16 04:22 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-07-16 09:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuying_121 於 2009-07-16 02:54 PM 發表:
comment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Thx COmmENt!"']
Posted at 2009-07-16 09:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lam_purple 於 2009-07-16 12:41 PM 發表:
c0mm3nt;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Thx CommEnt!'']
Posted at 2009-07-16 12:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chanmimi1314 於 2009-07-16 07:58 AM 發表:
cmcm``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Thx Cm!'']
Posted at 2009-07-16 10:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ivywong1217 於 2009-07-16 04:23 AM 發表:
真係希望
我地個個都可以係同一班
唔好唔同班
唔係我會好傷心架
comment'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我都好希望1c可以直升2d...'']
除左d勁煩個d人兄!'']
HAHA!'']
Thx CommEnt!'']
Posted at 2009-07-16 10:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



heidi0101 於 2009-07-16 12:56 AM 發表:
乜您要出國?!
做咩冇啦啦打d咁既野,
您唔打,
我地心里面都會知,
但,
都thz您,
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有得揀我都唔會出國啦!'']
見無聊咪打下囉!'']
嗯嗯!'']
我都Thx你個cm啦!'']
HAHA!'']
Posted at 2009-07-16 10:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 tinahiuching 的日誌 ]