| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 15 日 星期三  |
Thx!'']  |
分類: F.1生活~ |
以下係我要多謝既人....'']
c彤:你係project上幫左我好多!'']
莊子:你令我係今年開心左好多...''令我變得識笑!'']
Yan:你都係令我1個會笑既女仔!'']
女班長:我有數唔識你會教我!'']
蚊:你令我係今年上堂成日笑!'']
wing:你係唯11個會係1c功課班陪我走既人!']
景叔:你d gag...'']
郭子淳:你有好多令全班笑既野!!
帶子:你地幫我改個花名我永遠都會記得!'']仲有發生過既野我會忘記既!'']
billy仔:係你令我係下學期癲左....'唉!'']
哥哥仔:講真牙...你都幾好玩既!'']但係成日上黎都唔cm呢!'']
葉漢華:d數學有d都係你講我計既!'']
茄輪:你都有gag好笑既!'']
cherry:你會永遠係我最好最好既fd子!'']你會係我唔開心陪我傾計!'']Thx so much!'']
寶:你同cherry都差唔多!'']
我會永永遠遠記得你地....''
因為你地...'']
我先有最開心既1年!']
Thx !'']
來年再見!'']
CommENt!"']
|
|
|
夠鐘打blog la` 尼個cm要還嫁` c0mMeNt=)`
|
網主回覆
還左比你啦`
仲搶左1tim!'']
Thx CommENt!'] Posted at 2009-07-17 09:02 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-07-16 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx CommEnt!''] Posted at 2009-07-16 09:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-07-16 09:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-07-16 09:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx COmmENt!"'] Posted at 2009-07-16 09:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx CommEnt!''] Posted at 2009-07-16 12:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx Cm!''] Posted at 2009-07-16 10:02 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
真係希望 我地個個都可以係同一班 唔好唔同班 唔係我會好傷心架 comment'
|
網主回覆
我都好希望1c可以直升2d...'']
除左d勁煩個d人兄!'']
HAHA!'']
Thx CommEnt!''] Posted at 2009-07-16 10:02 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
乜您要出國?! 做咩冇啦啦打d咁既野, 您唔打, 我地心里面都會知, 但, 都thz您, cm.
|
網主回覆
有得揀我都唔會出國啦!'']
見無聊咪打下囉!'']
嗯嗯!'']
我都Thx你個cm啦!'']
HAHA!''] Posted at 2009-07-16 10:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|