| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 22 日 星期二  |
2009-09-22'']  |
分類: F.2生活!''] |
我地班...'']姐係2c!'']
已經成為左流感班!'']
慘!']估唔到宜家既2c會變左咁!']
希望病左既快d好番啦!']唔好放假放到痴左牙!'']
今日...'']
終於上班房早會!'']
爽牙!'']即使悶都好.....'']
電腦堂!'']個牙sir係咁搞gag..'']
好爛囉唔該!'']
跟住地理...'']
好舒服!''']唔悶!''
再黎既係普通話....'']
今堂過得勁快!'']
HAHA'']
基教就...']
徐sir冇番!'']
MissLee睇我地組!'']
又係悶...'']不過都開心!''']
中文!'']
冇乜野...'']
都okay舒服!'']
有休息時間...'']
5min都好過冇!'']
黎5min就拎黎訓教!'']
放學!"']
等恩同莊子!"']
完來自己1個等人係好慘架!'']
跟住恩黎左之後...'']
就1齊做功課!'']
唔知點解...'']
今日同親帶子你傾計!"']
就會咳!'']
係唔係你今日做左我黑星呢!'']
唔該你.....睇到既記得cm牙!'']
唉!'']聽日又要跳舞啦!'']
又要攰過...'']
又要轉到傻!'']
我要加油努力喔!'']
今日開心左小小啦!'']
希望日日都會keep住係咁啦!'']
Comment PLz'']
|
網主回覆
緊係有啦!;;[
快d番黎牙!''] Posted at 2009-09-23 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx comment' Posted at 2009-09-23 08:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁你就要快d好番喔!'']ImissYou!'']
thx comment' Posted at 2009-09-23 08:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx comment'' Posted at 2009-09-23 08:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|