| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 29 日 星期四  |
UT後!;  |
分類: F.2生活!''] |
唉!']
今日好失敗!"']
MAth有3 pages唔識!'']
收完卷即喊...'']
唉!'']慘爆!'']
Hist又係...'']
全部亂吹...'']
預左呢科肥佬!'']
Math...Hist呢2科唔洗諗!'']
肯定...
12點幾練LaLa隊!'']
練到1:45先散!'']
再同wing...郭子去食大快活!'']
飄移過去...'']
食到2點幾又飄番番學校!'']
又練到4點...'']
跟住同恩..wing..蚊留低傾野!'']
LaLa隊...真係好笑!'']
但係途中係好認真!'']
傾到成6點先散!'']
番到屋企..發現有13個call...'']
全部都係牙爸同牙媽打黎!'']
O左...'']
大佬我冇講大話架']
真係留低練野架'']
聽日D1...后日又係惡夢!
唔多想跳舞...']
都跳得唔開心既!;']
|
網主回覆
thx comment''] Posted at 2009-10-29 09:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
無論點都好. 下次都吾好喊啦. 喊左吾靚女丫-V- 下禮拜記得掛住我丫.V. CMCM;>`
|
網主回覆
我不嬲都唔靚女...']
喊唔喊都係咁7']
我1定會掛住你架!']
thx cm!''] Posted at 2009-10-29 09:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
pid267 於 2009-10-29 08:51 PM 發表:
CommEnt
|
網主回覆
thx cm!'] Posted at 2009-10-29 09:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx cm!''] Posted at 2009-10-29 09:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
加油;祝您好運=) 唔好咁唔開心啦^v^ c0mm2nt`
|
網主回覆
放心啦!'我冇事架啦!']
你都要加油!']
thx comment' Posted at 2009-10-29 09:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx comment''] Posted at 2009-10-29 07:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯!']
thx comment;; Posted at 2009-10-29 07:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx cmcm''] Posted at 2009-10-29 07:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我都覺!''] Posted at 2009-10-29 07:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|