| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-12-08''  |
分類: F.2生活!''] |
Hist...
小測!!好努力咁做!']
但係Miss又癡左線!
Poem...
用左5分鐘做哂!'']
Sci....
牙Sir又做d無聊野!!
1張紙寫得1句野....
不如唔好寫!!'']
Math...
教新野....
都唔係好難!
仲聽得明!'']
Music...
考唱歌!!
驚到腳震.....
Eng....
成堂爆笑!!
係咁話Miss靚女!''
就算我真係咁又點牙!!?
冇人會知我諗乜!'']
亂諗野既感覺有開始番黎']
真係係到諗.....
我係你心目中...係d咩呢!!?
|
|
|
SLYin 於 2009-12-08 10:18 PM 發表:
cmmmmmmmmmm呀 我覺得math好難 唔係好明-3-
|
|