tinahiuching
暱稱: 晴`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010.11.12.
2010.09.17.
2010.09.13.
2010.09.10.
2010.09.07.
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 1352
今日人氣: 16
累積人氣: 8651
2010 年 6 月 24 日  星期四   晴天


回;憶; 愉快 分類: 秘密!!''

話咁快就過左1年啦;
呢1年變左好多;
變左1個好白癡成日傻笑既女仔;

cherry;同你識左黎近8年啦;
真正同你fd既日子就只係得4年;
最明我個個只係得你1個;
每次喊'第1個就會諗起你~
因為我相信你係會永永遠遠係我身邊既好姊妹~

 

Vienne;呢年同你冇乜點相處'
但係同你都識左好耐.....
知你就黎生日啦!!
唔會求可以係正日同你過生日'
但係希望你每一日都開開心心;
預祝生日快樂!!

莊子;識左你都2年啦'
同你都冇乜點嗌交;係1件好事!
你帶比我好多開心既回憶'
就算唔知可唔可以同班'
都希望同你做到永遠既好朋友;;

恩;識左你2年'
上年同你d關係唔太好'
今年同你好左n咁多倍'
開心既回憶一定會有你份;
特別想多謝你既係;
你令我生日願望成真;
Thanks a lot;
4ever friends 好嗎?

 

Mimi;識左你就黎3年Lu~
記得你噴野個下;
記得同你嗌交既時候....
更加記得我d ET怪樣'
4ever friends;

 

mancy;同你其實識左好耐'
但係唔知點解係呢年先熟熟地;
你所估到既話比我知有d野做到你都估到;
宜家好明顯'
可能你唔明我講緊乜'
但係都多謝哂你呢2年比我既開心回憶'

蚊;同你唔多熟;
但係我諗最起碼我會當你係我既朋友;
記得之前同你一齊出去買校服'
係我第1次聽你講你自己d野'
你都係班上搞左唔少開心野'
開心既回憶又點少得你呢'

飛機;同你熟既只係因為教會;
唔好成日諗個d野啦'傷身架!!
有機會再比你做你想做既野啦;

All Boys......
多謝你地成日引我笑;
比左好多開心既野我;
永遠記得你地上堂令我發癲既回憶;
更加永遠記住你地令我又喊又笑既場面'
Anyway......Thank you;


呢一刻...只係好想你地同我1世既好朋友'
Everyone....Thanks A Lot;






訪客留言 (返回 tinahiuching 的日誌)


siu_man415 於 2010-06-27 12:02 PM 發表:
好多謝您都當我系好朋友:)
我都會當您系好朋友架`(k)
升左f.3吾好吾記得我啊/_\
il0v3myfr1endz`:):):)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

1定;
我1定會記得你架''
Posted at 2010-06-28 06:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



markmawai 於 2010-06-27 04:53 AM 發表:
有既:>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siu_ber_040 於 2010-06-25 04:06 PM 發表:
cmm=]] 我都祝阿寶生日大快樂呀^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



markmawai 於 2010-06-25 03:16 AM 發表:
個全部男仔有無我份先:<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你有冇份引我笑牙!!?
Posted at 2010-06-25 03:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



awc021095 於 2010-06-24 10:51 PM 發表:
哈哈...
我好同意你既做法..
我會叫mona請個社工同佢傾下

周曉..
我好多謝你係lee幾年幫我呀
我好鐘意同你玩呀(雖然你係低能左d)
你做野唔計較..又大方..唔容易亂發卑氣
我同你玩時..我係完全可以玩得放
你係我一生中最好好好好既姊妹~
希望你中三可以更唔快樂
唔快樂..咁你就日日想我啦><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

個個社工係唔係ling姐呢!!?
 
哈哈!!你都幫左我唔小牙;;
我低能你都唔會好得去邊架炸;;
咁多謝牙??咁樣讚我=D
你永遠都係我既好姊妹;好朋友x 100........
放心啦!!
Posted at 2010-06-25 03:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Lam3be_408 於 2010-06-24 08:15 PM 發表:
comz`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yi_ho123 於 2010-06-24 08:11 PM 發表:
cM;>
點解無我的/_\嘻嘻xd講笑姐
鐘意笑咪好啦`人笑先令d嫁嘛`
伍好成日伍開心`笑多d人都開心d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈~我都知你係講笑;
But anyway...sorry~
咁我唔笑啦;因為我唔要令;講笑~
你都要笑多d...唔好唔開心牙!!!
Posted at 2010-06-24 09:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lollipopyan 於 2010-06-24 07:42 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2010-06-24 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kei1102 於 2010-06-24 07:25 PM 發表:
cm...有冇1到XD~~~
點解我得個3句架T^T
其實我已經"介"左好多架啦...
睇多D,會養眼XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為你除左呢樣唔知可以講乜;;
唔好睇咁多........我會同mona講架!!
Posted at 2010-06-24 07:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 tinahiuching 的日誌 ]