| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
去行山... |
今日去左行山,同兩位牙哥、兩位家姐一隊,由秀X秤行到將軍O,再行去油x,行左成五座山,doctor牙哥話係五個「山頭」....行左好多樓梯同好多5係樓梯ge「樓梯」...雖然我地行錯路好多次..but我地好有毅力今行.....因為我地有梁季彝精神!!!!最後我地都行到終點,中係第三隊添!!but有D地點我地冇time去so....but都好happy!!!
「無良」牙哥話從此討厭衛X信...
牙官家姐話從此害怕山...,,,
葉家姐話從此害怕樓梯....
我從此害怕果個......
ar.....
Happy New Year~~~~
|
|
TIME-3-*︰2006-01-02 01:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 135 | »
|