THE DAY IS -* 2005 年 12 月 20 日 星期二
>.<''
今日lunchtime起unhappy ar!!!!!!!!!!!! 喊足成個lunchtime....but me發現我好幸福ar!成班1D ge 人都好關心me......多謝你地ar!!!!!!!!!! 突別係呀媽.呀爸.呀哥.家慧.思琳.瞿X文.........多謝你地ar!!!!!!!!!!我會好好珍惜你地嫁!....
TIME-3-*︰2005-12-20 07:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]